Pusselbit

Alla Hjärtans dag!!!!
En dag med blandade känslor då jag inte hade någon att uppvakta.
Det kändes väldigt konstigt men fick också tanken på varför just en dag om året... Vad händer de andra 364 dagarna??
Men jag blev uppvaktad!
Och en pusselbit i livets stora pussel föll på plats. Jag tog det stora beslutet och accepterade denna förändring.
Så jag blickar framåt med ett leende men förväntningarna försöker jag tona ner för mig själv.

En vår dag som den idag är fantastisk solen värmer kinden lätt och temperaturen stiger sakta men säkert.
Det blir ljusare på morgonen så jag njuter verkligen.
Och nu kan snön hålla sig borta jag vill inte skotta mer innan nästa vinter.
I morgon ger jag mig iväg på whisky mässa med vänner vilket jag längtat efter. Så det innebär semester i två dagar vilket jag verkligen behöver!
Så Hjärtliga kramar på er även idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0