08

I mitten av September blev jag en 08:a och det har varit en väldigt konstig resa. Vet inte om jag kommer gilla detta eller ej men får väll ge det tid.
Då jag ännu så länge har bott under den mörka halvan av året så är det inte så inspirerande men snart så kommer värmen och solen.
Bor med havet som granne och bara längtar till lite varmare kvällar.
Vaknar med rådjur på tomten och de börjar bli mer eller mindre tama nu. (vi bara tittar på varandra när jag lämnar på morgonen).
Att flytta var på ett år men som det verkar så blir jag kvar i Mälardalen.
Livet är ett pussel och jag saknar bitar i mitt men sakta lägger jag bit för bit och när jag funnit alla de rätta bitarna så kommer även mitt pussel vara klart!! Kram på er där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0