Inget stör mig i min lycka!

Tiden går snabbt och känslan av trygghet och stabilitet ökar.
Jag får vara mig själv, jag får hitta mig själv ingen bestämmer hur jag ska vara!
Min nya våg är en reko vän den gör mig glad varje morgon och många många år sedan jag vägde så här lite. Men det är en liten bit till som jag och vågen ska kämpa bort.
Inget stör mig nu längre inte ens när folk försöker komma med åsikter eller svartmåla mig. Jag är idag en öppen bok och svarar rakt på alla frågor har inget att skämmas för längre utan folk får ta mig som jag är.
Livet kan inte bli bättre, eller jo jag kan låta kärleken växa och skapa mer utrymme för den.
"det som varit kan man inte påverka utan måste man leva med framtiden kan man påverka genom att leva idag"
Att få vakna till fågelkvitter, sol och vyn över havet är ett privilegium som är få förunnat, men jag är värd det. Jag har jobbat mig hit, så även om jag har valmöjligheten i min hand till något annat så måste jag ta beslutet denna veckan om jag ska stanna eller signera något nytt.
Jag är lycklig, jag har hälsan jag har vänner jag kan känna jag finns.
Jag har funnit mig själv och folk får ta mig som jag är och mer än gärna fråga om mitt förflutna för att förstå mig bättre.
Nu ska jag åka och köpa grillen så sommaren kan blomma ut helt.
Kramar på er där ute och krama nästa person som korsar er väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0