Börjar förstå nu!

Jaha hur kul är det när man vaknar med smärta???

Denna morgonen får jag betala för de långa promenaderna i går, kanske det blev för mycket för snabbt.
Vaknade med smärta och mår sämre idag så jag kommer inte ta mig utanför dörren.

Smärtstillande håller smärtan borta men man blir helt snurrig av dem. hmmm

Skriver inte så mycket idag då hjärnan går på sparlåga....
Denna helgen blir jag omhändertagen och förhoppningsvis så kommer jag ut till en kollega/vän på Lördag för att fika men det beror på hur jag mår och vädret.
Fredag blir det fika med vår allas Mats Masse Nilsson....

Om jag klarar det så ska jag se bio och längtar efter att få se "hur många lingon finns det i världen"....

En fundering jag haft gällande denna filmen är om folk tycker den är rolig bara för att det är förståndshandikappade som medverkar eller vore det lika roligt om vanliga skådespelare skulle spela deras roll också????

Vill höra Mats Andersson på netscan föreläsa igen......

Så som jag känner mig idag så börjar jag förstå att tiden läker såren och tid tar det..

"om jag hör mig själv så kan jag tala, om jag kan se mig själv vicka på tårna så kan jag röra mig, om jag kan skratta och gråta så kan jag känna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0