I en ständig förändring!

Hejsan de få läsare jag har här!

Det sista halvåret har varit som Gröna Lunds bergodalbana och det är också därför som jag inte haft lusten till att skriva något här.

Nu kommer det bli ett par inlägg i veckan istället..

Sitter sedan i Lördags i en husvagn i Halmstad då Alex ska spela Lax cupen här uppe... Campinglivet är väldigt annorlunda och speciellt.....
Regnet har gjort det mindre roligt men sällskapet har uppvägt allt dåligt väder som dragit förbi....

Något som hänt sedan senast jag skrev här är att jag träffat min livskamrat, ja faktiskt så har jag slängt mig handlöst ut i kärlekslivet och vågar satsa på det på nytt. (för sista gången).

Men jag lämnar allt som hänt senaste tiden bakom mig när det gäller bloggen, annars skulle detta blivit ett längre inlägg än självaste Biblen...
Min älskade Diana har gjort mig sällskap i husvagnen fram till nu, men lämnar för jobb tidig otta i morgon.
Hm tomt även om min goa Alex är kvar tills han ansluter till laget på Torsdag sen kommer eventuellt vänner på besök och veckan avslutas med att kära Johanna tillbringar helgen med mig här uppe....

Något jag lärt mig är att inget är beståde utan livets alla skeden är i ständig förändring allt från jobb, livet, kärleken.

jobb: Jag har avslutat min anställning och håller på att förhandla om en ny utmaning här i livet.
Livet: Tänker först på händelsen i Norge hur allt kan förändras för att någon tycker annat.
Kärleken: Att om man vill det ska hända så händer det och i mitt fall våga känna igen.. psst Älskar dig Diana...

Allt kan ställas på sin spetts igen om och om igen och beroende på hur vi bemöter det så är det mer eller mindre lätt och lösa det... min medicin är att se möjligheten och verkligen vilja...

"Den som lever i bubblan den kvävs när syret tar slut där inne"

Såg en film och hörde något som berörde mig och som jag faktiskt kan känna med......

Människor med hjärtan av guld sjunker till botten när de drunknar men det är de som flyger högst i himmeln.

Återkommer i morgon men lite nytt ska gå och göra en camping dusch nu ;-).....

Många camping kramar på er...


PSSSSST jag vann gokart tävlingen idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0