En nyttig vecka!


Jaha då en hel vecka boende i en husvang på Halmstad camping över.
Det är med väldigt många tankar som man packat ihop och förflyttat sig till soffan hemma i Malmö.

Först och främst så var det för att Alex skulle spela Laxa cupen i Halmstad som vi åkte upp och denna cupen har gått väldigt bra.
Laget slutade fema i cupen av nitton lag och det är väldigt bra då jag bedömmer de andra medverkande lagen som väldigt duktiga och taktiska..
Det känns som ett gemensamt slit av laget gjorde det möjlig.. GRATTIS.. och BRA genomfört Alex..

Min tid på campingen har delats med min älskade Diana några dagar, Alex två dager, johanna två dygn.
samt att jag fick ett helt dygn själv då jag funderade på nuet och framtiden.

De dagar Diana inte var där så infann sig den där saknaden som ska finnas den som skapar längtan nyttigt men jobbigt.
När barnen inte var där saknade jag dem också skit jobbigt.
Men faktum är att jag är ingen ensam varg.

Har funderat på förhållandet och är säker på vad jag vill och det känns helt rätt det känns som det ska, inga tvivel infinner sig alls... Men visst är jag rädd också men är det inte så att det hör till?
Visst finns det hinder i alla förhållande men det måste det finnas för vad ska man annars övervinna tillsammans?

Det förhållande där man tillsammans kan hitta en kompremis som alla kan gå med på och känna sig trygga med det är det förhållandet som håller i evigeheten och tillbaka...

Har även funderat på min oro och det som känts tungt, kom fram till att jag la ner för mycket tid på att tänka så nu gäller det att ta tag i det istället... Here i come....

Mina kära vänner som läser detta!
Om ni känner att jag är dålig på att höra av mig så ring mig istället för jag har mycket att bearbeta men ni ska veta att jag inte glömt eller medvetet försummat utan bara prioterat tiden och spenderat den på mig själv för att komma tillbaka starkare än någonsin...

För sista gången i mitt liv.... det är ett löfte... Camping kramar på er.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0