En känsla som består..

Jaha då gör man sin fjärde natt i en husvagn av åtta och man börjar vänja sig vid de olika rutinerna..
Men håller med en annan talare att varför lämna ett hem där allt är så tillgängligt för att bo trängre....

Dagen började med att klockan ringde sex i morse för att Diana skulle pendla till jobb. så det var bara att gå upp och göra fukost och koka kaffe på husvagnsvis... Mysigt med gasol... (sista morgonen på några dagar som man vaknar upp i en varm o go famn)

Sen la jag mig en liten stund på soffan för att vänta på att Alex skulle vakna..
Vi skulle bege oss till havet och bada idag då solen värmde ja nästan stekte om inte vinden funnits.
jag skulle bara hitta min bil nyckel..

Lovar jag har vänt ut och in på husvagnen tre gånger innan jag tänkte med ett leende att den har säker Diana fått med sig.. hmmm hur löser man detta????

men fy den som ger upp så jag vände ut och in på husvagnen en gång till och fann den... en mycket skön känsla men som någon annan skulle sagt "jag vet var jag har sakerna" (bara svårt att finna dem med en gång) hahaha..

Det gick ganska stora vågor så det var kul men fy va kallt då vinden infann sig lite väl mycket.

Middag idag blev hemma lagade hamburgare så släng er i vägen Max, BK och MC.......

Saknaden är stor då jag faktiskt saknar Diana vid min sida kanske hon är som en beroende framkallande pilla inte som jag är beroende av utan en medicin som vår mig att må bra och känna lycka...

Saknar och tänker mycket på Johanna som sliter på förskolan och tar hand om katterna men ett par dagar till sen kommer hon upp och jag får pyssla om henne... (Jag är så jäkla stolt över henne).

Så i morgon lämnar Alex för att ansluta till laget och grupp spelet börjar så nu stundar alvaret som är syftet med denna lilla tripp... Tror de kan vinna hela cupen om de spelar den fotboll som de kan spela...

Några ord på vägen???? hm
var ödmjuk inför uppgiften utan att slukas av godtrogheten...

kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0