en bit på vägen....

Har inte skrivit på ett par dagar men vilken underbart vardaglig helg jag haft... Låter konstig men just så där vardaglig utan att vara speciell har helgen varit och jag älskar det.. att få dela detta med min älskade är också anledningen till att helgen blev underbar.

bullbak, frukostbak, massage, svamprunda, jobb hämtning,matlagning ja sådana saker som bara ska göras...

Är fortfarande orolig i kroppen allt känns inte ok utan det är något som är fel, jag vet vad men har svårt att släppa det helt. Men är övertygad om att det är övergående..

Jag har kommit igång med fotbollen igen vilket kändes helt otroligt bra, Fan vad jag saknat det...

Vill just nu bara försvinna en månad till Thailand med plånboken vill inte samma som mig..
Hoppas att Johanna och jag kan göra en resa i september..

Om jag inte berättat det innan så måste jag berätta något underbart... Jag är förälskad och det känns sjukt bra och rätt.... Denna gången ska jag vårda det ömt ända in i evigheten..

Jag återkommer här så bull kramar på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0